Forum Podyplomowe studium Public Relations Strona Główna

Podyplomowe studium Public Relations
Public Relations
 

Najbardziej opiniotwórcze media w 2006 roku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Podyplomowe studium Public Relations Strona Główna -> Public Relations/Marketing-Zarządzanie/Reklama
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wito




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:56, 21 Mar 2007    Temat postu: Najbardziej opiniotwórcze media w 2006 roku

Instytut Monitorowania Mediów ogłosił listę najbardziej opiniotwórczych tytułów w 2006 roku. W poszczególnych kategoriach zwyciężały m.in. Wyborcza, Wprost, TVN, Zetka, Fakt Wink etc.

W wersji strawnej: [link widoczny dla zalogowanych]

w formacie rozbudowanym: [link widoczny dla zalogowanych]

Jak dla mnie rewelacyjna pozycja Dziennika, co nie jest zbyt odkrywcze Wink

Pozzzdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Podyplomowe studium Public Relations Strona Główna -> Public Relations/Marketing-Zarządzanie/Reklama Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin